flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад

20 лютого 2015, 14:36

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад

          Новоселицький районний суд Чернівецької області  (м. Новоселиця, вул. 1 Травня 1А, тел.(03733)2-19-39) оголошує конкурс на  заміщення вакантних посад:

-    секретаря судового засідання (на час перебування працівника у декретній відпустці);

-    головного спеціаліста з інформаційно-технічного забезпечення;


    Основні вимоги до кандидатів на посаду секретаря судового засідання: вища освіта за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з  освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, без вимог щодо стажу роботи.

Основні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста з інформаційно-технічного забезпечення: вища освіта відповідного професійного спрямування з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста чи магістра, стаж роботи за фахом не менше 1 року.

 Для участі у конкурсі подаються документи:

  - заява про участь у конкурсі;

 - особова картка П-2ДС з додатками;

 - копія паспорта;

 - автобіографія;

 - копія диплома з додатками;

 - копія трудової книжки, завірена за місцем роботи;

 - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;

 - фотокартка розміром 4 х 6 см. 2 шт.

           Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень тощо надається за телефоном: 2-19-39 або під час особистого прийому в приміщенні суду щоденно з 9 до 11 години.

        Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу за адресою: Чернівецька область, м. Новоселиця, вул. 1Травня 1а.

 

Керівник апарату

Новоселицького районного суду

Чернівецької області                                                                               О.В. Мельник